Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky pro spotřebitele

Naše způsoby platby a dopravy

Na výběr máte z několika možností dopravy a platby včetně možnosti vyzvednutí na více, než 5500 výdejních místech PPL Parcel Shop.

Proč nakupovat u nás?

Jsme výhradní dovozce námi nabízených značek do České republiky. Díky tomu můžeme poskytnout 100% záruku na původ zboží, 100% záruční i pozáruční servis, vše máme skladem ihned k odeslání a náš výběr zboží je prostě obrovský.

Proč se registrovat?

Zaregistrujte se ještě dnes, abyste nemuseli pokaždé vyplňovat své údaje. Otravné newslettery nerozesíláme, registrace je snadná a rychlá.  

Způsoby dopravy

Pro pohodlný a bezpečný nákup si můžete vybrat z klasického PPL balíku, nebo doručení do PPL Parcel Shop schránky. Osobní odběr nenabízíme.

Způsoby platby

Pro pohodlný a bezpečný nákup si můžete zvolit zabezpečenou GoPay platbu kartou, či klasickou dobírku, kdy zboží zaplatíte až při převzetí od dopravce.

 

 

Jak postupovat při reklamaci/výměně/vrácení zboží?

Pro reklamaci vadného zboží vyplňte prosím reklamační list, který naleznete zde: REKLAMAČNÍ LIST a spolu s vadným zbožím a kopií dokladu o nákupu zašlete na adresu:

N Distribution s.r.o.

Generála Šišky 1990/8

143 00 Praha 4 - Modřany

 

Pro vrácení nevyhovujícího zboží vyplňte prosím reklamační list, který naleznete zde: REKLAMAČNÍ LIST a spolu s nevyhovujícím zbožím, které není nošené, či použité a s kopií dokladu o nákupu zašlete na adresu:

N Distribution s.r.o.

Generála Šišky 1990/8

143 00 Praha 4 - Modřany

 

Pro výměnu nevyhovujícího zboží za jiný kus postupujte podle návodu pro vrácení nevyhovujícího zboží, přičemž si rovnou udělejte novou objednávku na zboží, za které si přejete zakoupený produkt vyměnit. Do poznámky této nové objednávky uveďte např.: "Výměna za jiný kus, objednávka č.123456789".

 

Adresa pro komunikaci ohledně reklamací/vracení/výměny zboží:

reklamace@n1shop.cz