Časté dotazy

Často kladené dotazy


1.  Stále mi nepřišlo žádné potvrzení ani avízo o přijetí, či vyřízení mé objednávky.

Kontaktujte nás na: eshop@n1shop.cz, nebo na tel. čísle +420 244 402 795.

 

2.  Zjistil jsem, že objednané zboží mi nevyhovuje velikostí nebo barvou. Jakým způsobem jej  mám vrátit?

Pokud vám zboží zakoupené v našem internetovém obchodě nebude vyhovovat, je možné jej vrátit. Zboží následně vyměníme za jinou velikost, za jiný sortiment nebo vám vrátíme peníze na účet.  Nevyhovující zboží zabalte do pevné krabice (nemusí to být přesně ta, ve které vám zboží bylo doručeno), přidejte vyplněný Návratový list (zde ke stažení ) a pošlete zpět na adresu N Distribution s.r.o., Písková 1990/29a, 14300 , Praha 4 - Modřany.

Nemáte-li možnost vytisknutí si návratového listu, do balíčku napište na kus papíru číslo faktury, důvod proč zboží vracíte (např. nevyhovující velikost) a jakým způsobem si přejete výměnu vyřešit (výměna zboží/vrácení peněz). 

Vracíte-li zakoupené zboží a požadujete výměnu za jinou velikost, barvu, či jiný typ zboží, udělejte si co nejdříve novou objednávku na produkt, který chcete místo Vámi vraceného zboží zaslat a do její poznámky uveďte, že se jedná o výměnu zboží z faktury č... . Vyhnete se tak tím tomu, že Vámi požadovaná velikost či produkt již nebude skladem. Vyměněné zboží Vám zašleme automaticky ihned poté, co od Vás obdržíme balíček s vraceným zbožím. V případech nejasností Vás budeme telefonicky, či e-mailem kontaktovat.

 

 !!! Při výměně zboží ze strany koncového zákazníka bude přičteno dopravné !!!

 

 

3.  Objednané zboží je kazové, chci jej reklamovat.

Veškeré reklamace se řídí reklamačním řádem (viz. sekce obchodní a reklamační podmínky). Zboží, které chcete reklamovat zabalte do pevné krabice (nemusí to být přesně ta, ve které vám zboží bylo doručeno), přidejte vyplněný Reklamační list (zde k stažení) a pošlete zpět na adresu: N Distribution s.r.o., Písková 1990/29a, 143 00, Praha 4 Modřany.

Nemáte-li možnost vytisknutí si reklamačního listu, do balíčku napište na kus papíru číslo faktury, vadu kterou reklamujete a způsob, jakým si přejete reklamaci vyřešit (výměna zboží/vrácení peněz).