Časté dotazy

Často kladené dotazy


1.  Stále mi nepřišlo žádné potvrzení ani avízo o přijetí, či vyřízení mé objednávky.

Kontaktujte nás na: eshop@n1shop.cz, nebo na tel. čísle +420 734 446 332.

 2.  Zjistil jsem, že objednané zboží mi nevyhovuje velikostí nebo barvou. Jakým způsobem jej  mám vrátit?

Pokud vám zboží zakoupené v našem internetovém obchodě nebude vyhovovat, je možné jej vrátit. Zboží následně vyměníme za jinou velikost, za jiný sortiment nebo vám vrátíme peníze na účet.  Nevyhovující zboží zabalte do pevné krabice (nemusí to být přesně ta, ve které vám zboží bylo doručeno), přidejte vyplněný Návratový list (zde ke stažení) a pošlete doporučeně zpět na adresu N1shop.cz, skladový areál Čestlice, Čestlice 271, 251 70 Dobřejovice.

Nemáte-li možnost vytisknutí si návratového listu, do balíčku napište na kus papíru číslo Faktury, důvod proč zboží vracíte (např. nevyhovující velikost) a jakým způsobem si přejete výměnu vyřešit (výměna zboží/vrácení peněz). 

Vracíte-li zakoupené zboží a požadujete výměnu za jinou velikost, barvu, či jiný typ zboží, udělejte si co nejdříve novou objednávku na produkt, který chcete místo Vámi vraceného zboží zaslat a do její poznámky uveďte, že se jedná o výměnu zboží z faktury č... . Vyhnete se tak tím tomu, že Vámi požadovaná velikost či produkt již nebude skladem. Vyměněné zboží Vám zašleme automaticky ihned poté, co od Vás obdržíme balíček s vraceným zbožím. V případech nejasností Vás budeme telefonicky, či e-mailem kontaktovat.

Nevyhovuje-li Vám zboží při osobním odběru na prodejně, je možné ho zde zanechat, nebo vyměnit za zboží aktuálně dostupné na prodejně.  

Zboží je nutné vracet v původním obalu s originálními visačkami !!!

 

!!! Při výměně zboží ze strany koncového zákazníka bude přičteno dopravné !!!

 

3.  Objednané zboží je kazové, chci jej reklamovat.

Veškeré reklamace se řídí reklamačním řádem (viz. sekce obchodní a reklamační podmínky). Zboží, které chcete reklamovat zabalte do pevné krabice (nemusí to být přesně ta, ve které vám zboží bylo doručeno), přidejte vyplněný Reklamační list (zde ke stažení) a pošlete doporučeně zpět na adresu: N1shop.cz, skladový areál Čestlice, Čestlice 271, 251 70 Dobřejovice.

Nemáte-li možnost vytisknutí si návratového listu, do balíčku napište na kus papíru číslo Faktury, vadu kterou reklamujete a způsob, jakým si přejete reklamaci vyřešit (výměna zboží/vrácení peněz).

 

 

4. Objednal jsem si zboží s tím, že si jej vyzvednu v kamenné prodejně. Zboží mi však nesedí, popř. mi nevyhovuje.

V případě, že si vyzvedáváte zboží v naší kamenné prodejně a na místě zjistíte, že Vám není velikost, či že zboží není podle Vašich představ, nemusíte nikam nic posílat a nic vyplňovat. Zboží na prodejně jednoduše necháte. My si však vyhrazujeme právo neakceptovat Vaše příští objednávky v případě, že se toto děje opakovaně.

 



5. Učinil jsem objednávku, ale nestíhám si jí vyzvednout v daném termínu. 


Objednávka na Vás bude čekat 7 dní od chvíle, kdy byla na pobočce naskladněna. V případě, že byste chtěli tuto lhůtu prodloužit, kontaktujte nás, prosím (telefon: +420 734 446 332, e-mail: eshop@n1shop.cz).

 

6. Jakým způsobem u Vás lze zaplatit v případě osobního odběru?

V případě osobního odběru v naší kamenné prodejně (Revoluční 5, Praha 1) lze platit hotově i kartou. Při osobním odběru v našem velkoskladu v Čestlicích u Prahy je potřeba mít na paměti, že z technických důvodů na skladě nedisponujeme hotovostí a lze tak platit pouze kartou.